nem megy csak a Firefox;)
s***@szuro.hix.hu
2006-02-05 01:55:10 UTC
Eleg erdekes problemaba utkoztem: "nem megy mas, csak a Firefox bongeszo".
Marmint internet oldalakat csak ezzel tudok nezni, nem mintha annyira nagy
baj lenne.) de webdesign miatt nehany oldalt nem art mindharom (negy-stb.)
bongeszovel megnezni, ellenorizni... Az Internet Explorer es az Opera,
foleg az utobbi, ha egyaltalan megtalalja az oldalt, tetu lassan tolti le,
ha megteszi egyaltalan! Router, hardveres-szoftveres tuzfal, NOD
(virus-internet monitor, stb.) és haromfajta anti-spyware van, tehat
elegge kizart a fertozes...
Ki mit gondol/javasol?! Az Opera-t mar ujratelepitettem...
jAnO
c***@szuro.hix.hu
2006-02-07 01:55:16 UTC
Ilyen problémával egy vírusfertőzőtt gépen találkoztam. Feltehet&#337
;en egy trójai birtokolta szinte folyamatosan az internet kapcsolatot. A felada
tkezelővel megvizsgálva a futó folyamatokat 10-20 "iexplore" megnevezés&#3
69; folyamatot találtam, és ez érthető módon igencsak ellehetetlenítette a
z internet explorerel való böngészést, viszont a Mozilla meglepő módon szi
nte probléma nélkül ment. A fent említett nagy számban futó "iexplore" folyamat
okat kézzel kilőve azonnal tapasztalható volt némi átmeneti javulás, de me
rt ezek később természetesen újraindultak, végső megoldást csak a vír
usmentesítés jelentett. Javaslom: Webroot Spy Sweeper

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: catv-566508d3.catv.broadband.hu)
g***@szuro.hix.hu
2006-02-09 01:55:13 UTC
Probald meg routerben beallitani DNS szervereket...

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: host213-120-112-206.in-addr.btopenworld.com)
s***@szuro.hix.hu
2006-02-13 01:55:17 UTC
Szia!

Köszönöm, de leírtam, hogy enyhén szólva be van védve a gépem: ZoneAlarm
Security Suite (tehát tûzfalon kívül spyware, antivirus, mail-védelem,
stb.!); NOD 32 és vagy ez vagy a ZA SS hasonló védelmi funkció bevannak
kapcsolva (általában a NOD megy,), kivétel a folyamatos file-védelem, de
minden bejövõ/letöltött file-t ellenõrzök; AdAware; Spybot SD; Spydefense
és kicsit minek, de IE Yahoo AntiSpy... Ezenkívül Opera-t használok, ami
ugye "eléggé védett"...
A futó programokat rendszeresen és gyakran figyelem: semmi sem fogta le az
internetet, egyéb folyamatokat; amúgy a Firefox megfelelõen gyorsanment,
tehát...
Említettem a hardware-s tûzfalat: mint kiderült, ez okozta a problémát,
konfigurálás után tökéletesen megy minden.
Temakor: Re: nem megy csak a Firefox;) ( 11 sor )
Temakor: Re: nem megy csak a Firefox;) ( 11 sor )
Idopont: Mon Feb 6 15:06:25 CET 2006 WEBMESTER #2949