CMS
c***@szuro.hix.hu
2006-03-17 01:55:20 UTC
Sziasztok!

Kiprobaltam en is a Joomla!-t (is), keresven a legjobb CMSt, de nekem
ugy tunt, hogy ez is elegge komplikalt, akarcsak a php-nuke. Komplikalt
abbol a szempontbol, hogy en nem egy portalt akarok, es szerettem volna
bele integralni a sajat fejlesztesu oldalaimat, de:
1. ahhoz nagyjabol kell tudjam, hogy mukodik maga a Joomla
2. eleg nehez az elrendezes, azaz hol jelenjen meg az oldalon.

Egy csomot tanulmanyoztam, de eleg jol lefarasztott, es abbahagytam :-(.
En vagyok a bena, vagy tenyleg nem gyerekjatek ezekhez hozza matatni?

Varom velemenyeteket...

Csabi
p***@szuro.hix.hu
2006-03-18 01:55:14 UTC
Ah ha modjuk a PHPNUKE 6.0-vbal kezdesz belejössz.
nuker.hu biztos segít.
A mambot tényleg nem ajánlom, sőtt a többi cms-t sem.
viszont a dixit lehet, hogy lág jó alap egy nem bonyulult cucchoz.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: dsl217-197-178-91.pool.tvnet.hu)